Ekipman ve hizmetler için garanti ve sözleşmeye dayalı onarımları SAP Business One ile yönetin.
SAP Business One ile tıbbi aletler, elektronik, BT ve benzer ilgili ekipmanlara hizmet veren şirketinizin tüm servis süreçlerini kolaylıkla yönetin. Servis aramalarından saha servis yönetimine entegre servis süreçleriyle işinizi kolaylaştırın.
![Satış Sonrası Servis](https://hitsoft.com.tr/wp-content/uploads/2023/03/Satis-Sonrasi-Servis.png)
Servis süreçlerinizi SAP Business One ile kolaylıkla yönetin.
![Satış Sonrası Servis2](https://hitsoft.com.tr/wp-content/uploads/2023/03/Satis-Sonrasi-Servis2.png)
Ekipman kartları yönetimi
Ürün satışlarından sonra SAP Business One’da otomatik olarak ekipman kartı oluşturulur. Ekipman kartı, sözleşme veya garanti kapsamındaki ekipmanla ilgili seri numarası, konum, müşteri ve ilgili bilgileri içerir.
Hizmet sözleşmelerinin yönetimi
SAP Business One, hangi müşterilerin belirli hizmet sözleşmelerine sahip olduğu, hangi ekipmanın sözleşme kapsamında olduğu, hangi kapsamın sözleşme ve onarımlarla ilişkili olduğu ile ilgili bilgileri saklar.
Garanti ve garanti dışı servis çağrıları yönetimi
SAP Business One ile, sözleşmeye dahil olan (garantili) veya olmayan (garantisiz) ekipmanlar için hizmet aramaları oluşturabilirsiniz. Servis çağrısını bir teknisyene atayın ve takvimine ekleyin.
İşinizi yönetmeyi kolaylaştırın.
Hitsoft’un satış sonrası servis sektörü deneyiminden yararlanın.
Satış sonrası servis sektöründe SAP Business One uygulamalarımızla ilgili mutlaka bilgi alın. Sektör tecrübemizle işinizi hızla ve sorunsuz bir şekilde daha iyi bir şekilde yönetmenize yardımcı olacak oldukça deneyimli bir ekibimiz var.
Bizimle iletişime geçin.
SAP Business One’ın satış sonrası servis sektöründeki yetenekleri ve ERP dönüşümünüz hakkında görüşmek ister misiniz?
Sizlerle bir araya gelmek ve sektörünüze özel uyarlamalardan örnekler sunmak için sabırsızlıkla bekliyoruz.
Formumuzu doldurarak bize ulaşın.
Ya da hemen bizi arayın: 444 94 48