Ekipman ve hizmetler için garanti ve sözleşmeye dayalı onarımları SAP Business One ile yönetin.
SAP Business One ile tıbbi aletler, elektronik, BT ve benzer ilgili ekipmanlara hizmet veren şirketinizin tüm servis süreçlerini kolaylıkla yönetin. Servis aramalarından saha servis yönetimine entegre servis süreçleriyle işinizi kolaylaştırın.
Servis süreçlerinizi SAP Business One ile kolaylıkla yönetin.
1) Ekipman kartları yönetimi
Ürün satışlarından sonra SAP Business One’da otomatik olarak ekipman kartı oluşturulur. Ekipman kartı, sözleşme veya garanti kapsamındaki ekipmanla ilgili seri numarası, konum, müşteri ve ilgili bilgileri içerir.
2) Hizmet sözleşmelerinin yönetimi
SAP Business One, hangi müşterilerin belirli hizmet sözleşmelerine sahip olduğu, hangi ekipmanın sözleşme kapsamında olduğu, hangi kapsamın sözleşme ve onarımlarla ilişkili olduğu ile ilgili bilgileri saklar.
3) Garanti ve garanti dışı servis çağrıları yönetimi
SAP Business One ile, sözleşmeye dahil olan (garantili) veya olmayan (garantisiz) ekipmanlar için hizmet aramaları oluşturabilirsiniz. Servis çağrısını bir teknisyene atayın ve takvimine ekleyin.
İşinizi yönetmeyi kolaylaştırın.
Verimli İş Yönetimi
Uçtan uca tüm departmanlarda daha hızlı ve verimli iş yönetimi
Süreç Hakimiyeti
İş süreçlerinde 360 derece görünümle süreç hakimiyeti
Profesyonel Yönetim
Operasyonda ve karar almada mükemmellikle yönetim
Hitsoft’un satış sonrası servis sektörü deneyiminden yararlanın.
SAP Business One ile birlikte güçlü bir müşteri destek ekibi sunulmalıdır. Müşterilerin sorunlarını çözmek ve gerektiğinde hızlı aksiyon almak için uzman bir destek ekibi gereklidir.
Satış Sonrası Servis sektöründe hızlı değişimlere ayak uydurabilmek için esneklik ve ölçeklenebilirlik çok önemlidir. SAP çözümleri, işletmelerin büyümesiyle birlikte kolayca genişleyebilmeli ve yeni gereksinimlere uyum sağlayabilmelidir.
Satış Sonrası Servis sektörü, sürekli olarak yeni teknolojilere ve inovasyonlara ihtiyaç duyar. SAP Business One gibi çözümler, sürekli olarak güncellenen ve sektördeki en son gelişmeleri takip eden bir platform sunmalıdır.