Entegre müşteri ve saha servis hizmeti ile müşteri deneyimini iyileştirin satışı ve pazarlamayı destekleyin.

SAP Business One, sözleşme yönetiminden saha servis yönetimine kadar servis süreçlerinde sunduğu entegre ve mobil yönetim olanaklarıyla müşteri memnuniyetini artırmanıza, satış ve pazarlamayı desteklemenize yardım eder.

Entegre servis yönetimiyle 360 derece müşteri görünümü elde edin.

  • Sözleşme ve çağrı yönetimi

SAP Business One servis yönetimi, sözleşmeleri ve servis anlaşmalarını verimli bir şekilde oluşturmak ve servis çağrılarına hızla yanıtlamak üzerine tasarlanmıştır.

  • Mobil saha servis yönetimi

SAP Business One, saha servis teknisyenleri için çağrı kabul etme, müşterileri arama ve müşteri konumlarını bir harita üzerinde görüntüleme, müşteri ziyareti sonrası çağrı kapama ve raporlama gibi pek çok özellik sunar.

  • 360 derece müşteri görünümü

SAP Business One, bir müşterinin satış, servis ve pazarlama etkileşimlerini bu departmanlara entegre olarak sunar. Müşteriyi tanımaya ve ihtiyacına göre aksiyon almaya olanak sağlar.

İşinizi yönetmeyi kolaylaştırın.

Uçtan uca tüm departmanlarda daha hızlı ve verimli iş yönetimi

İş süreçlerinde 360 derece görünümle süreç hakimiyeti

Operasyonda ve karar almada mükemmellikle yönetim